مخابرات ایران فروشگاه‌های برند راه می‌اندازد – پروژه فور یو

خبرگزاری ایسنا: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تصمیم داریم فروشگاه‌های برند ایجاد کنیم تا استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم که هر میز پاسخگو به مشتری، دارای کاتالوگ سرویس و امکان حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد
زارعیان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه آی تی، شبکه و بخش‌های فنی دیگر از تغییر استراتژی و سیاست‌های جدید شرکت با توجه به تغییرات مدیریتی و اعلام آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: فعالیت‌هاو اقدامات انجام گرفته شده در حوزه تحقیقات بازار نیز توسط همکاران معاونت تجاری بزودی به تمامی مناطق مخابراتی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تصمیم داریم فروشگاه‌های برند ایجاد کنیم تا استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم که هر میز پاسخگو به مشتری، دارای کاتالوگ سرویس و امکان حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد.

معاون امور مشتریان مخابرات ایران، تغییر ساختار مراکز ۱۱۸ را از مراکز هزینه به مراکز پاسخگویی خوب و درآمدزا و برنامه‌ریزی برای تلفن‌های بدون کارکرد و بازگرداندن این تلفن‌ها و همچنین تقویت ارایه خدمات غیرحضوری مانند پرتال تجاری و آپ موبایل را از دیگر برنامه‌های مخابرات ایران در حوزه مشتری در سال آینده ذکر کرد.

عرب هاشمی افزود: در حوزه مشتریان، بهبود شاخص NPS ، بهبود شاخص نرخ ریزش مشتریان، توسعه خدمات الکترونیکی به منظور ارایه سرویس و خدمات بصورت غیر حضوری، طرح تجمیع مراکز امور مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان از راهکارهای بهبود در این حوزه است.

مدیر مخابرات منطقه تهران با بیان اینکه ساده‌سازی ارایه خدمات باید به گونه‌ای باشد که مشتریان بتواند بدون دغدغه فکری و به آسانی برای دریافت سرویس‌ها به پرتال شرکت مخابرات ایران رجوع کنند، افزود: افزایش ارائه خدمات غیر حضوری، گام ثمر بخشی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مخابرات است که منجر به کاهش ترافیک شهری، کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش مصرف سوخت و تسریع زمان ارائه خدمات مخابراتی می شود.

این همایش با اهدافی چون برقراری ارتباط چهره به چهره با همکاران و مشتریان، تقویت ارتباط با جامعه هدف شرکت، اعتمادسازی،دستیابی به ایده های جدید، برگزاری کارگاه آموزشی ، پیگیری اجرای دستورالعمل‌ها ساده‌سازی فرآیندها، معرفی جایگاه امور مشتریان و ایجاد کانال ارتباطی میان تمام عوامل ارتباط با مشتریان برگزار شد.

داوود زارعیان در همایش “من و مشتری” که از سوی مخابرات منطقه تهران برگزار شد، اظهار کرد: افزایش وفاداری و کاهش ریزش مشتری، نگاه مثبت افکار عمومی و در نهایت، رضایت مشتری و افزایش درآمد شرکت و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، نتیجه برخورد خوب با مشتری است.

عرب هاشمی نیز در این مراسم گفت: مخابرات تهران با اتکای به تجربه، غیرت و تعصب کارکنان در پی تحقق اهداف شرکت است.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه ریزی‌های انجام شده برای سال آینده گفت: یکپارچه کردن مراکز پاسخگویی و برنامه‌ریزی برای مشتریان VIP و تجاری از اولویت های امور مشتریان در سال آینده است.

وی به تعدد کدهای خدماتی در مخابرات اشاره و تصریح کرد: در گذشته کدهای خدماتی بسیاری در مخابرات برای سرویس‌های مختلف فعال بود که ما اکنون آن را به پنج یا شش کد رسانده‌ایم و بنا داریم در سال ۹۷ بصورت متمرکز آن را به یک کد برسانیم.

مدیر مخابرات منطقه تهران افزود: با پشتیبانی فنی و مادی از IT و فراهم کردن زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، ارایه سرویس‌های نوین مخابراتی و ارتباطی به مشتریان تسریع می‌شود، در حقیقت آی تی، سنگ بنای ارایه خدمات پایدار و با کیفیت در سفر مشتری است.

وی افزود: موضوع IT در برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در صدر برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد و منتظر اقدامات توسعه‌ای در این حوزه هستیم تا بتوانیم به عنوان یک شرکت تمام IT مطرح شویم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *